donderdag 30 december 2010

Winterprikken.

10 opmerkingen:

  1. Een sfeervol licht over het witte land, en een heel mooi standpunt. Prachtige foto!
    Nog een fijne dag,
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi rustgevend beeld en toch zit het vol leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige en passende titel :-)

    Ik kom je een gezellig oudjaar en een schitterend 2011 toewensen !!
    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihihi de titel is wel goed gevonden.
    Zalige foto.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooie, sfeervolle winterfoto's !
    Ik wens jou een fijn jaareinde toe en heel veel geluk in het nieuwe jaar.
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto ! Knap gevonden bijpassende titel, goed gekozen standpunt, sfeervol winterbeeld : superr ! Ik wens jou en al wie je liefhebt een gelukkig, fotogeniek en bovenal gezond 2011 ! Groetje !
    AmaZony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom even langs om je een heel fijne oudejaarsavond te wensen.
    Mijn allerbeste wensen voor 2011, dat een jaar mag worden vol geluk, liefde, gezondheid en plezier!
    Dankje voor je trouwe bezoekjes en de mooie reacties die ik van jou dit jaar heb ontvangen.
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry lieve Riet, even een plakbriefje vandaag, ik heb nu andere zorgen, zie mijn blog.
    Maar ik wil je toch een fijn 2011 toewensen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige foto. Een hele mooie compositie en het licht van de opkomende zon maakt het af.

    BeantwoordenVerwijderen