zondag 5 december 2010

Winterboom.

10 opmerkingen:

  1. Zó sfeervol, wat zou dit een prachtig postkaartje zijn! Heel mooi!
    Fijne zondag,
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie foto van een landschap met weinig kleur. Typisch winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je zou haast zeggen dat het winter was

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh, wat een beeld, riet!!

    hoe groots kan eenvoud zijn?

    s c h i t t e r e n d ! ! !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, in al zijn eenvoud. De kale zwarte takken komen bij dit weer wel heel goed tot hun recht, en jij wist dat knap te vangen in deze foto Riet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je foto doet de titel eer aan, prachtig zo'n winters plaatje in bijna zwart-wit.
    Leuk dat je op mijn log een kijkje nam en een reactie achterliet, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, heel mooi, knap!
    Goed gezien!
    Een foto die me stil maakt.
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Droom maar weg, beschut tegen m'n schouder.
    De tijd vliegt door de vingers heen, 't wordt elke keer wat kouder.
    'k Houd je warm, kom veilig bij me schuilen.
    Hoor de wind door winterbomen huilen.
    Het wordt duister, maar maak je maar geen zorgen, ik zing voor jou een slaaplied en ik wek je in de morgen (...)
    © Les miserables
    Fijne dag Riet, hopelijk met veel fotoshootplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eenvoudig maar zo sfeervol in beeld gebracht!

    BeantwoordenVerwijderen