maandag 20 december 2010

Post voor de kerstman ?

8 opmerkingen:

  1. Wat een romantische bewerking! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk! Het schijnt dat er echt post aan de kerstman komt en ook beantwoord wordt.

    OT: Dickens wordt inderdaad heel druk bezocht, dit jaar vanwege de sneeuw waren het er 'maar' 100.000, het eerste jaar dat ik ging waren het er 150.000 maar genoten heb ik alle keren. Je zou ook een nacht in een hotel kunnen verblijven, dat wordt ook veel gedaan, per slot duurt het hele festijn 2 dagen. Er komen veel buitenlanders, bussen met Duitsers, Chinezen, Engelsen hebben we dit keer gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aha, dat is het adres van de kerstman :-)
    Heel mooie kaart!
    Nog een fijne dag,
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aha nu weer ik waar ik mijn wereldwensen naar toe moet sturen!
    Knappe bewerking Riet!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oké riet,
    ik zal santa en zijn vrouw een kaartje sturen

    erg leuk gemaakt truus,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk...
    zal het adres aan de kleinkinderen bezorgen kunnen ze ook een kaartje sturen..
    mooie winterplaatjes heb ik hier gezien,
    :-) grtjs...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een orginele kerstkaart en nu maar hopen dat je post aankomt want dat is welverdiend met deze bewerking.
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hihi .. wat een goed idee om een aparte brievenbus te maken voor de kerstwensen?
    Een goeie grote zodat ie niet onmiddellijk uitpuilt? :-))

    je hebt je best gedaan met deze bewerking, riet!!
    't is erg mooi! :-))

    BeantwoordenVerwijderen