donderdag 27 januari 2011

Plaats genoeg.

7 opmerkingen:

  1. Op die prachtige plaats zou ik mij met veel plezier op zo'n hartvormig stoeltje zetten en genieten van al dat moois. Schitterende foto!
    Fijne avond,
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou lekker met een heerlijke bak koffie,lijkt me heel gezellig daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Plaats genoeg... én je zit tenminste warm binnen !
    Zo, ben weer bijgekeken, mooie dingen gezien , maar je little planet springt er wel uit wat mij betreft; Fijn weekend Riet !
    Groetje, AmaZony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er knus uit, mogen voor mij iets meer mensen zitten, maar wil daar wel wat nuttigen.
    Koffie en een lekker glaasje wijn.
    Prettig weekend en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie plek is dat, waar is dat? Prachtige foto met veel diepte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is genomen in Disneyland Parijs.

    BeantwoordenVerwijderen