dinsdag 11 januari 2011

38.

8 opmerkingen:

  1. k weet niet, k heb ze niet geteld, maar ik geloof je

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, lekker!
    Een leuk idee om dit te fotograferen.
    Het is een mooie foto geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet ergoed uit daar kan je een lekker maaltje mee bereiden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's hoor. Ik probeer hier vaker te passeren, maar ik heb het momenteel erg druk met m'n studie. Nog een prettige avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat zitten de kleurtjes origineel verstopt, riet?? ;-))

    jouw voorjaar kan al niet meer stuk? :-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een leuke en geheimzinnige foto! Ik weet echt niet om welke bollen het gaat. Ik gok op tulpenbollen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ni opeten he rietje!mooie foto maar ben ni anders gewend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook zin in het voorjaar ?
    Wie niet...
    Gezellig weekend en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen