woensdag 12 oktober 2011

Weerspiegeling

6 opmerkingen:

  1. da's een beeld om bij te blijven dobberen, riet? :-))

    tss haakjes, heb jij wat veranderd aan je instellingen, want ik heb heel veel moeite moeten doen om tot hier te geraken?
    ik zat op een pagina met al je foto's (mozaïek)?
    ook nu zit ik niet op de gebruikelijke pagina?
    hopelijk komt mijn reaktie door?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had inderdaad iets anders geprobeerd; maar ben teruggekeerd naar het oude.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bewonder jouw oog voor detail riet, een prachtig beeld in een nieuw decor!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk die weerspiegeling, net een modern kunstwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een knappe en heerlijk van kleur. Zeer mooie weerspiegeling.

    BeantwoordenVerwijderen