zaterdag 25 juni 2011

Luchtfietsen.



9 opmerkingen:

  1. Indrukwekkende beelden heb je genomen.
    Knappe acrobaten hé.
    Ik geloof dat ze een aantal jaren terug in Leuven geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te zien, en knap gemaakt.
    Ik heb een beetjes last van hoogtevrees, dus niks voor mij.
    Mooie foto's.
    gezellige zondag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn nog eens bijzondere beelden :-)
    Erg mooi ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeer mooie hoogtebeelden van deze acrobaten!
    Prachtig hoe dat rood contrasteerd!
    Een fijn weekend,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Riet,
    Sorry voor het laat reageren op je blog,(weinig tijd veel te veel werk!!!) Ik ben je niet vergeten. Bedankt, Dirk, Dominic, Merel, Willy, Katja, Amazony, Nick, Joke en jezelf voor de reacties op mijn blogske, dat doet me echt plezier.
    Ik zet dit berichtje op elk zijn blogje want ik vind jullie echt toffe mensen.

    De foto's die zijn fantastisch.
    Groetjes Dizze.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nog nooit gezien!
    spectaculair mooi!
    :-) grtjs...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke act en zo hoog, spectaculair! Lijkt me geweldig om te zien en mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een tijdje geleden dat ik je blog nog bezocht... Spectaculaire show laat je hier zien !
    Groetje,

    BeantwoordenVerwijderen