vrijdag 4 februari 2011

Op de nok lopen.

11 opmerkingen:

  1. whahaha super, maar dat durf ik niet hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat zou ik niet doen...

    wel een knappe foto !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gebruik gemaakt van het lijnenspel vd muur.

    Ik had je wel eens willen zien lopen op die nok :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij staat heel hoog, een superstandpunt!
    Geweldige foto!
    Een heel fijn weekend,
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohjee .. ik pas .. ;-))

    ik zit met knikkende knieƫn naar je foto te kijken, riet!
    ik hoop dat jij veilig beneden geraakt bent? :-))

    zonnig weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad griezelig hoog! Je hebt een mooi standpunt gekozen. Prachtig.
    (om hier reacties te kunnen plaatsen moet ik vaak een tiental dingen opnieuw invullen ... is dat bij de anderen ook zo ?)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie plek een erg mooi gefotografeerd. Prettig weekend Riet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. amai dat is hoog,
    knap gedaan.
    de little planets zijn tof !
    :-) grtjs...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto, mooi standpunt waaruit je hem genomen hebt.
    Gezellig weekend en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woehoe maar daar krijg je me niet op he ! No way ! Knap beeld, vooral omwille van je standpunt, mooi gedaan !
    Groetje,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige foto! En waar stond jij dan of hing je te bengelen?

    BeantwoordenVerwijderen