zondag 7 november 2010

Disco ? Kerk ? Kermis ? Pretpark ?

10 opmerkingen:

  1. Ik zou opteren voor glasramen van een kerk maar je probeert ons denk ik bij de neus te nemen. Groeten en prettige zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk een deel van een kerkraam...
    Knap gedaan!
    Nog een fijne zondag,
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een glasraam in een kerk zou ik gokken.
    Mooie foto in ieder geval !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik denk kerk
    of toch alvast een glasraam, dat kan ook ergens anders dan een kerk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk glas en lood, maar misschien ga je ons verrassen met het antwoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik weet niet wat het is maar 't ziet er erg kleurrijk én kunstig uit! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zal het maar verklappen; het is de ver-lichting van een futuristisch ruimtetuig in Disneyland Parijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben nog eens een kijkje komen nemen, want ik was nu toch wel nieuwsgierig wat het was :-)
    Dit had ik niet verwacht, heel mooi!
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja ik ben wat achterop... heeft ook zo z'n voordelen lol... de oplossing staat er al dan !
    Groetje,
    AmaZony

    BeantwoordenVerwijderen