donderdag 30 september 2010

Neem plaats.

4 opmerkingen:

  1. doet mij denken aan citaat van
    augusta rodin..
    "beschaving is niet meer dan een verflaagje dat bij de minste regen verdwijnt"
    dit vind ik nu een goeie foto,
    omdat hij mij iets verteld.
    :-) grtjss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ergens op een rustig plaatsje, genietend van de natuur. Daar neem ik graag plaats! Die stoel is heel mooi, maar ook oud en verweerd, dus ik zet mij heerlijk in het gras :-)
    Een fijne vrijdag, grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dankjewel, nog een koekje en een drankje en een gezellige babbel en dan maar hopen dat de stoel niet doorzakt, enkel wij mogen dat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De foto straalt door zijn eenvoud!
    Knap!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen